Açık Hava Reklamlarında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Açık hava reklamcılığı günümüzde çok yaygın bir kullanıma sahiptir. Outdoor reklam olarak da isimlendirilen açık hava reklamcılığında afiş baskı çeşitleri çok sık kullanılmaktadır. Bilboard, megalight, dış cephe giydirme, iki boyutlu tabela ve totem, ışıklı pano,araç giydirme ve daha bir çok reklam ürünü genel olarak açık hava reklamcılığının birer boyutudur. Açık hava reklamcılığında dikkat edilmesi gerekenler;
Konsept
Etkili bir açık hava reklamı için öncelikle güçlü ve yaratıcı bir düşünce oluşturmak gereklidir. İlgi çekici ve hatırlanabilir olmasına özen gösterilmelidir.
Büyük Boyutlar
Açık hava reklamcılığında tanıtımın büyük boyutlarda olması dikkatleri üzerine çekmeli ve egemenliği kendi almalıdır.
Reklam Metni
Açık hava reklamcılığında reklam metni oldukça önemlidir. Kullanılacak olan metin kısa olmalıdır. Sözcük veya sözcük öbeklerinin kısa tutulması önemlidir.
Görsel Öğe
Açık hava reklamlarının en önemli özelliklerinden biri yüksek çözünürlüğe sahip olmasıdır. Bu nedenle kullanılacak olan grafiklerin ve diğer görsel ögelerin dikkat çekici olması oldukça önemlidir.
Logo
Ürünün yada markanın logosu mutlaka açık hava reklamında yer almalıdır. Görsel hafızaya seslenen bir reklam ürünü olduğu için firma logonuz akılda kalacaktır.
Açık hava reklamlarında afiş baskı türündeki reklam ürünleri oldukça sık kullanılır. Bu nedenle akılda kalıcı ve anlaşılır bir metin ile basılması da oldukça önemlidir.
Yorumlar
Yorum Gönder